Posted by Liana Manjaku on 10:03 PM
Pengambilan Alfalfa dan Lecithin sebagai supplement untuk kurus... 

Walau bagaimanapun... WAJIB untuk  minum air sekurang kurangnya 3L sehari, jika lagi banyak lagi bagus. Kerana boleh membantu membuang toksin dalam badan...kalau toksin banyak,kesan supplement akan terganggu...




alfalfa complex shaklee:
cara makan:
-3 biji selepas sarapan,3 biji sebelum tidur(untuk yang baru nak mula makan,ambil 2 biji lepas sarapan dan 2 biji sebelum tido dah cukup sebab takut tak sesuai dengan badan,jadi ambil dos rendah dulu ya)
-bagi yang dah lama amalkan,boleh tambah dos lagi...maksimum 10 biji alfalfa sehari...



lecithin shaklee:
cara makan:

Saya ambil Lecithin 6 biji 1 hari. Biasanya saya ambil 3 biji lepas makan tengahari dan 3 biji selepas makan malam. Tetapi jika di waktu pagi saya ambil makanan berat contoh nasi lemak saya akan pastika saya ambil 2 biji pagi, 2 biji tengahari dan 2 biji malam...



Jika berminat boleh hubungi saya.

Nama : Norliana
Sms @ Whatsapp : 013-2092001
Email : manjakusayang@ymail.com






Salam sayang daripada ummi Husna & Khalis


Categories: ,