Posted by Liana Manjaku on 7:30 AM
Assalamualaikum...

Anda tahu apa itu ketuat? 

Ketuat merupakan sejenis penyakit kulit yang kawasan yang dijangkiti akan timbul dan menjadi keras. Ketuat adalah disebabkan virus dan mampu menjangkiti orang lain sekiranya dibiarkan berlarutan.
Ketuat adalah disebabkan oleh virus Human Papilloma (HPV). Ketuat boleh merebak melalui sentuhan. Mana-mana bahagian kulit yang dijangkiti akan bengkak, menjadi kasar dan keras. Kawasan yang sering dijangkiti adalah tangan, jari,dan kaki. Mereka yang mempunyai masalah kurang daya tahan diri seperti mengidap HIV atau sistem pertahanan kulit yang lemah seperti ekzema, atau tidak menjaga kebersihan diri lebih mudah dijangkiti jangkitan ketuat.

Di atas ini contoh gambar ketuat. Kreadit to En. GOOGLE.

Dengan memgunakan NUTRIFERON InsyaAllah ketuat anda boleh tanggal dengan sendirinya... Lihat TESTIMONI di bawah... Hanya dengan 2 minggu sahaja ketuatnya tanggal dengan sendirinya!


Cara yang pemakanannya..
1. Ambil Nutriferon selama 3 hari berturut-turut.
2. Kemudian ambil selang 3 hari..
3. Hari ke-4 tempat ketuat dah tak rasa sakit.
4. Lepas seminggu nampak tompok2 darah pada ketuat (warna hitam) - menunjukkan akar dah tak dapat bekalan darah,jadi sel mula mati..
5. Lepas 2 minggu ketuat dah mula lekang dan gugur dari jari saya!!

Apa itu NUTRIFERON? 
Ia adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi.


Berminat? Hubungi saya sekarang!
✎ LIANA (ID: 923056)
✎ PM: LIANA MANJAKU
✆ SMS/Whatsapp: 013-209 2001


Categories: ,