Posted by Liana Manjaku on 7:30 AM
Shaklee Collagen Powder Mengandungi:



1. Kolagen dari sisik ikan merah dan ekstrak Kulit Kerangan Laut untuk keanjalan kulit
2. Ekstrak Biji Camelia Japonica dan Pfaffia untuk penghidratan
3. Vitamin C, B2 dan B6 untuk antioksida dan menggalakkan pengeluaran kolagen
4. Lactobacillus Acidopholius untuk meningkatkan penyerapan kolagen

Antara kebaikan Kolagen Shaklee ialah:
-Anti Penuaan
-Mengembalikan keanjalan kulit
-Meningkat pergerakan sendi
-Menyubur rambut
-Menegang payudara dan punggung
-Mencerah, mengurangkan pigmentasi dan jeragat
-Melembap kulit

Bahan utama Shaklee Collagen Powder ialah kolagen dari sisik ikan merah. Ikan biasa tidak mampu hidup dalam laut yg bertekanan tinggi. Namun ikan merah mampu menahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup bebas dlm lautan dalam. Maka ini menjadikan ikan merah sumber kolagen yg sangat lasak. Setiap hidangan mengandungi 4000mg Red Snapper Scale Collagen.

Shaklee Collagen Powder lebih mudah dan cepat diserap kerana mempunyai jisim molekul yang rendah iaitu hanya 1000 Dalton berbanding kolagen lain iaitu 300,000 Dalton.

Cara makan ialah mencampurkan sepaket serbuk kolagen Shaklee ke dalam air. Boleh dicampur dengan jus buah-buahan ataupun ESP.

Kesannya bergantung pada individu. Pada saya, kesan boleh dilihat selepas mengambil 7 paket. Kulit rasa lebih anjal dan sangat lembut, tangan saya tak berhenti menyentuh pipi sebab rasa best sangat.

Namun ujian klinikal menunjukkkan pengambilan berterusan selama 8 minggu dapat memberi kesan maksimum. So apa lagi, boleh beli promo Buy 6 free 1 bulan ni. Selain dapat 7 kotak kolagen dengan harga murah, dapat free keahlian Shaklee dan juga bonus akan dimasukkan ke dalam akaun bank anda bulan depan sebanyak RM1xx. Selain dapat kulit cantik dan badan yang anjal, dapat bonus lagi..;-)

Untuk dapatkan harga Promosi sila hubungi :


Categories: ,