Posted by Liana Manjaku on 12:45 AM

Rasanya ramai yang dah kenal ESP Shaklee.Dan PERMINTAAN ESP memang diluar jangkaan. Sanagt-sangat LARIS!

Harini ini saya nak cerita pula tentang ESP Shaklee yang mmg popular di kalangan pengguna. Jom Rapat-rapat...

Apakah kelebihan ESP Shaklee berbanding minuman soya lain?

ESP  menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh kita perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. 

Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones 

Soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO).  
Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dengan shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti 

ProdukGMO boleh menyebabkan penyakit Kanser, Allergic, dan Toxic. So, berhati-hati ketika hendak membeli produk protein berasaskan soya. Ini kerana terlalu banyak produk protein berasaskan soya di pasaran. Perhatikan label sebelum membeli. Jangan terikut-ikut dengan trend dan memilih yang terlalu murah.

Saya memilih ESP sebagai minuman harian saya. Sebab ESP menjadikan kulit cantik, halus,gebu,berseri,anjal.. ESP membantu menghilangkan parut jerawat di muka. ESP memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan sihat, kurang letih..ESP suplemen asas utk badan sihat, langsing,awet muda.

Setiap kali memegang kulit muka.. saya dapat rasakan kulit yang lembap tak seperti dahulu, kering dan kusam.. Alhamdulillah.. saya telah temui apa yang terbaik untuk diri saya dan keluarga.. Anda bila lagi? 

Try a glass of ESP today and you will ask for more.Better late than never. Jadi buatlah pilihan bijak memilih protein dari sumber soya Non-GMO



Nama : Norliana
Email : manjakusayang@ymail.com
Call @ SMS 2 Whatsaap : 013-2092001






Salam Sayang daripada Ummi Husna & Khalis


Categories: