Posted by Liana Manjaku on 12:47 AM

Anda, ibu bapa anda, suami anda atau sesiapa sahaja yang anda sayangi mengalami SAKIT SENDI, SAKIT LUTUT dan sebagainya yang berkaitan dengan sendi?? Jom kita cuba rawat dengan ADVANCE JOINT HEALTH TABLET! InsyaAllah memberikan keselesaan kepada sendi anda dalam masa 5 HARI!

Saya dah cuba..husband pun dah cuba..Alhamdulillah..






Antara Kelebihannya :-

Joint Health Tablet ni membantu kita dalam 3 cara:

1. Menyokong keselesaan sendi 
Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialan asid boswelik (AKBA, as...id 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3. Memilihara tisu penyambung yang sihat
Zinc, tembaga, mangan dan vit C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.







Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.





berminat nk beli? contact je saya pastinya dengan harga yang ISTIMEWA

Email : manjakusayang@ymail.com
Call @ Whatsapp @ SMS ; 03-209 2001






Salam Sayang daripada Ummi Husna & Khalis